تشکیل ائتلاف ضد داعش یک اقدام نمایشی است/ تروریسم با بمباران از بین نمی‌رود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، تشکیل ائتلاف ضد داعش را یک اقدام نمایشی دانست و گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده بودند امروز داعش بلای جان حامیان و پدیدآوردگان خود شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و نماینده ولی فقیه در آجا، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به شکل‌گیری ائتلاف ضد داعش اظهار داشت: کشورهایی که امروز مدعی مبارزه با داعش هستند اگر در موضع‌گیری خود صراحت دارند در مرحله اول باید از ارائه کمک به این گروه تروریستی ممانعت کند.

وی با بیان اینکه تشکیل این ائتلاف یک اقدام نمایشی است، افزود: همه دنیا شاهد حمایت‌های بی دریغ آمریکا و اسرائیل از گروه‌های تکفیری در عراق و خصوصا در سوریه بوده‌اند، و آنچه که امروز از آن دم می‌زنند بیشتر به یک ائتلاف نمایشی شبیه است، اگر چه در برخی موارد داعش به‌طور جزئی علیه منافع آنها اقدام می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر این ائتلاف به‌دنبال ریشه‌کن کردن داعش بود تنها به بمباران هوایی اکتفا نمی‌کرد؛ زیرا کارشناسان نظامی به این مسئله واقفند که هیچ‌گاه نمی‌توان یک گروه تروریستی را با بمباران هوایی از بین برد.

نماینده ولی فقیه در ارتش خاطرنشان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده بودند امروز داعش بلای جان حامیان و پدیدآوردگان خود شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا